Yürütülen Tezler

Doktora

Hazar, R. G. Okul öncesi öğretmenleri için mesleki gelişim aracı olarak öğretmen portfolyosu kullanımı. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, (Aralık ,2020).

Gangal, M. Uygulamalı sınıf yönetimi eğitimi ve pedagojik dokümantasyon uygulamasının okul öncesi öğretmnelerinin sınıf yönetimi becerilerin etkisi. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, (Kasım ,2020).

Atış Akyol, N. Okul öncesi dönem çocuklarda bağlanma ile sosyal yetkinlik, kaygı, öfke ve öz-kontrol değişkenlerinde akran ilişkilerinin aracı rolü. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, (Temmuz ,2020).

Dereli, F. Okul öncesi dönemdeki üstün yetenekli çocukların aday gösterilmelerine yönelik geliştirilen eğitim programının etkililiği. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, (Haziran ,2019).

Korkmaz, H.İDoğal açık alanlarda uygulanan sorgulama temelli etkinliklerin çocukların geometrik ve uzamsal düşünme becerilerine etkisi. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, (Temmuz ,2017)

Yüksek Lisans

Ömrüuzun, I. Okul öncesi öğretmenlerinin teknoloji kullanımlarını etkileyen faktörler: bir yol analizi çalışması. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, (Aralık ,2018)

Güneş, G. Erken çocukluk eğitiminde pedagojik dokümantasyonun aile katılımına katkısının incelenmesi. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, (Mayıs ,2018)

Özkan, F. Okul öncesi eğitimde değerlendirme sürecine yönelik aile-öğretmen görüş ve beklentilerinin incelenmesi. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, (Haziran ,2015)

Yüksek-Usta, S. Okul öncesi çocuklarda davranış problemlerinin anne-çocuk ve öğretmen-çocuk ilişkileri açısından incelenmesi. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, (Temmuz ,2014)